De când mă cunosc mi-au plăcut revistele și ziarele. Bunicul meu avea plăcerea de a le cumpăra, de a le citi pe toate și de a le comenta cu restul familiei. Că era politică, bârfă sau rețete, ne punea pe toți la curent cu tot ce se mai întâmpla în jur.
Când am crescut și am văzut revista Bravo Girl prima dată, a fost dragoste la prima vedere. Nu cred că am ratat un număr. Mai era și Popcorn, dar nu prea am fost eu în target. Singurul lor atu era ca aveau postere mai multe și mai calitative.
Cred că pe la 14-15 ani a început să îmi facă ochi dulci revista ELLE care era mai mare și mai plină de informații decât Bravo Girl. Îmi aduc aminte că era mai scumpă, prin urmare nici nu se punea problema să înlocuiesc prietena de atunci cu una nouă. Așa că mi-am făcut o tactică doar pentru a pune mana pe ea. Am economisit citind Bravo Girl la chioșc (era doamna drăguță și mă lăsa să fac asta) ca să nu mai dau banii pe ea, am renunțat la postere și mi-am cumpărat revista cea mai lucioasă și colorată de pe tarabă. Aveam un obicei pe care încă îl păstrez: atunci când pun mâna pe o revista o pipăi atât de tare și cu atâta grijă, îmi trec degetele peste titlul ei parcă mă aștept să vorbească. Oarecum asta și face pentru mine. Așa se prezintă revista în fața ta: de la distanță îți face cu ochiul prin culoare, după care de aproape prin textură. Am plecat cu revista în brațe, cu fața spre public să vadă tot târgul ce revista îndrăzneață mi-am luat. Mai că eram din pagini, așa de importantă mă credeam cu ea în brațe. Am ajuns acasă și am scanat-o vizual pe toate părțile timp de câteva minute. După care am deschis coperta și de acolo a început magia. Sună clișeic într-o perioadă în care găsești zeci de reviste glossy la orice tarabă, dar atunci chiar era o lume nouă într-o alta veche. Am citit fiecare rând, chiar și rândurile din cuprins, cu redacție, adresă, numărul paginii și tot tacâmul. Tot în revista ELLE am văzut și cele mai frumoase reclame. Mă uitam lung în minute bune și asimilam tot. De la prima șuviță, la postură, cadru, locație, lumini absolut tot. Am citit revista aceea încet, în mai multe zile ca să nu se termine prea repede. După care am recitit-o și am păstrat-o mult timp ca pe ceva de valoare din casa.
Nu mi-am pierdut obiceiul de a citi presa. Fie online, fie print eu citesc cam tot ce mișcă. De la bârfe până la lucruri serioase. Cu economia nu mă prea împac, dar politica a rămas din faculatate. Informația încă mai este la putere și dacă știi ce să faci cu ea, vă spun sincer, că te scoate din multe situații stânjenitoare.
Revenind la oile noastre, ca să zic așa, să vă spun ce ați ratat în numărul ELLE de noiembrie, dar puteți găsi pe site-ul lor, elle.ro :
- Fashion Notes.
- Fashion news.
- ELLE Agenda.
- Must see.
- Articolele lui Tom Wilson.( Imi place să nu fiu tot timpul de acord cu cineva.)
- Cărțile lunii.
- Articolul : Ce este the gig economiy?
- Articolul: Les grandes dames.
- Beauty school.
Nu o să vă spun nimic din articolele amintite mai sus. Vă las pe voi să căutați pe site-ul lor sau să cumpărați, dacă mai găsiți, numărul de noiembrie care are și un puternic mesaj pentru toate fetele. Pe lângă toate paginilie pline de produse de reclamă unde toate fac minuni în fiecare lună și în stilul lor, pe lângă toate hainele cu prețuri exorbitante puse de frumusețe între câteva rânduri, eu zic că nu ar strica și puțină învățare. Lângă rubrica în care admirăm noile creații și noile trenduri simt că ar putea avea loc și sfaturi despre locul și ora din zi în care pot fi purtate acele ținute. Ca să nu mai vedem dezastre în plină zi sau noapte. Sau la locul nepotrivit. Ceva ușor care poate să sune simplu: ținută potrivită la birou, ținută nepotrivită la birou. 🙂 Simplu, scurt și la subiect.
Sexy, stylish,spirited.*
*acesta este sloganul lor.
PS: Pentru că sunt mulți fani ai revistei sau ai evenimentului în sine, organizatorii ELLE Style Awards au pus în vânzare un numar limitat de bilete. O parte din bani vor ajunge către Fundația Ringier. Comentariile pe baza prețului au apărut și sunt destul de acide. Ce nu înțeleg cei care s-au supărat este faptul că evenimentul este unul exclusivist, iar astfel de evenimente tind să aiba o anumită ținuta la care (poate sună patetic) mulți aspiră.
Comments
Un articol interesant. L-am citit cu plăcere!
Multumesc mult.